- Ahlan Wasahlan -

rss

Rabu, 8 Julai 2009

Album Minggu ke-23

Assalaamualaikum wtb... salam sejahtera... kopisanangan toinsanan.

08 Julai 2009 (Rabu) - Perhimpunan rasmi diadakan seperti rutin yang biasa pada hari Isnin. Pada hari ini, beberapa pengumuman telah dibuat meliputi pelbagai bidang. Antaranya ialah pengumuman tentang kejayaan ahli-ahli pengakap SKPK yang telah mengikuti program perkemahan pengakap di SJK Yuk Yin, Keningau. Para peserta yang terlibat telah dianugerahkan sijil penyertaan & manakala guru-guru / Pelatih KPLI yang telah bertungkus-lumus berkorban masa bersama-sama dengan peserta turut diraikan dengan sijil penghargaan.

Pada hari ini juga, murid-murid yang telah berjaya melepasi tahap bacaan IQRA' dan sedang mengikuti pembacaan Al-Quran dibawah program khatam Al-Quran j-QAF turut diraikan dengan memberikan hadiah galakan berupa hamper. Dengan ini, motivasi & minat murid tersebut terhadap program AQ diharapkan akan semakin utuh dan subur sedari awal lagi. Selain itu, ia juga bertujuan untuk menyegarkan lagi usaha dikalangan murid yang lain.

Tahniah & syabas Tinta SKPK ucapkan kepada semua murid yang sentiasa aktif & berusaha untuk menggilap keterampilan diri masing-masing.

Berikut adalah gambar-gambar yang sempat dirakam pada hari tersebut:

========================================================================

























Next....



0 ulasan:


Catat Ulasan

 
"TEAM WORK" - Prestasi cemerlang komitmen kami.

Hari Guru ZP

Public Speaking ZP

Kem 1Malaysia

Bulan Kokurikulum 2009

Pengakap 2009

Hari Bertemu Pelanggan 2009