- Ahlan Wasahlan -

rss

Selasa, 19 Mei 2009

Mesyuarat G52 6SR Fasa 1 Zon Pegalan

Assalamualaikum wtb dan selamat sejahtera buat semua...

Sk. Penagatan telah terpilih menjadi pusat operasi bagi Program G52 6SR fasa 1 Peringkat Zon Pegalan. Program ini bertujuan, antara lain untuk memantapkan lagi pencapaian prestasi UPSR sekolah-sekolah di Zon Pegalan amnya dan khususnya bagi 6 buah sekolah yang menjadi sasaran utama bagi melonjakkan lagi prestasi pencapaian masing-masing.

Program G52 6SR dijadualkan berlangsung pada 08hb-11hb Jun 2009 bertempat di SMK Keningau. Ketika ini mesyuarat-mesyuarat susulan tindakan sedang dijalankan dengan rancaknya bagi memastikan perlaksanaan dapat dimanifestasikan dengan jayanya pada hari program dilaksanakan.

Berikut adalah beberapa berita bergambar dimana guru-guru zon Pegalan bermesyuarat untuk mencari kesepakatan dan permuafakatan tindakan-tidakan susulan.

Tarikh : 15hb Mei 2009 (Jumaat)
Tempat : Pusat Sumber SKPK

Pn. Helina (tengah) selaku S/U Program sedang memberikan taklimat tentang agenda mesyuarat....

Sebahagian GB2 & PK yang hadir dalam perbincangan...

Mesyuarat pada hari tersebut berjaya memutuskan beberapa perkara asas untuk diperpanjangkan diperingkat sekolah masing-masing...

Tarikh : 19hb Mei 2009 (Selasa)
Tempat : Bangunan RMT SKPK

Pn. Helina (PK 1 - S/U Program) menerangkan lebih terperinci agenda mesyuarat kali ke-2 kepada para guru / petugas program yang hadir....

Kehadiran guru-guru, GB2, PK2 & petugas-petugas yang dilantik amat memuaskan....

Para ahli mesyuarat dapat berkongsi pelbagai idea yang bernas untuk diaplikasikan semasa program nanti...

Semoga program G52 6SR dapat dilaksanakan dengan baik dan cemerlang selaras dengan keputusan-keputusan yang disepakati bersama....

Dilaporkan oleh :

USR

S/U II Program G52 6SR fasa 1 Zon Pegalan

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sememangnya cikgu Hilina orang yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan program G52 nie. Tanpa cikgu Hilina, program ini mungkin berjalan ala kadar sahaja dan objektif mungkin kurang tercapai. Apa pun,...mari lihat samada program ini dapat mencapai objektif utama iaitu mencapai prestasi UPSR 6 sekolah rendah Zon Pegalan pada tahap ....%. Congratulation Mdm Hilina.

Tanpa Nama berkata...

ya..betul tu. Tahniah SK Penagatan,..kerana menjadi penganjur program ini. Kami dari sekolah Zon Pegalan amat berpuas hati dan pasti akan memberikan kerjasama yang padu.


Catat Ulasan

 
"TEAM WORK" - Prestasi cemerlang komitmen kami.

Hari Guru ZP

Public Speaking ZP

Kem 1Malaysia

Bulan Kokurikulum 2009

Pengakap 2009

Hari Bertemu Pelanggan 2009